Funksjoner på hjernen

Notater..

FUNKSJONER

Jess, da er jeg klar for muntligeksamen i matte. Tror jeg, da. Pappa har vært GULL verd å ha idag, uten ham hadde jeg nok faila hardt i morgen! Chill å ha en pappa som er god i matte. Skulle bare ønske han kunne sitte på skulderen min i morgen, men nei, dette må jeg takle aleine gitt! JAJA, fornøyd bare jeg står. Blir storfornøyd med 3, no kidding! I morgen klokka 10 er doomsday, satser bare på at jeg ikke får et helt umulig tema på del 2. Får en halvtime forberedelse med KUN regelbok, så dette blir gøy..

Jeg har forresten verdens søteste formelsamling:

Den ROSA hjelperen!

Blir i litt bedre humør med en sånn en i sekken. Nå får jeg vel pugge et til, og slapp av, dette blir ikke noen matteblogg! Dette blir det siste innlegget EVER (håper jeg) som angår matte, bortsett fra imorgen da jeg enten kommer til å sutre eller være overlykkelig over eksamen. Uansett er 3p historie for meg etter imorgen.

Wish me luck!

One Response to “Funksjoner på hjernen”

  1. Lykke til!! Skal krysse fingrene for deg c:

Leave a Reply

