Uvanlige kjoler

Jeg må seriøst slutte å ta pauser når jeg skal lese til eksamen. Hodet mitt er fullt av x og y (om det bare kunne sette seg!!) og jeg ender med å google frem helt syke ting. Ramla over en haug med kjoler (har alltid klær på hjernen!), sjekk disse:

Selvlysende kjole (fra Japan, såklart)

Avispapirkjole, Jolios Paons (husker vi lagde aviskjoler på Design og håndverk LOL)

TETRISKJOLE!

Glidelåskjole – kun glidelåser!

TELTkjole, hahaha. Skulle likt å se sånne til salgs.

Kanskje jeg skal lage meg en MATTEkjole etter jeg er ferdig med eksamen. Bruke alle sidene i matteboka som jeg aldri mer skal se i etter dette!!

3 Responses to “Uvanlige kjoler”

  1. Hahah, genialt – Lag deg en matte kjole du ;D

  2. Mange stilige kjoler der absolutt!
    Håper du klarer å stå og få en god karakter! Lykke til!

Leave a Reply

