Jeg sliter på fredag

Det er offisielt. Selvfølgelig var jeg ikke så heldig å komme opp i norsk muntlig. Neida. NEIDA. Ble matte på meg. Jeg vet jeg har sagt jeg var 100% forberedt, men det liiille håpet om norsk rakk liksom å feste seg i løpet av gårdagen, derfor er jeg pottesur likevel. HERREJEMINI. Matte. Hadde jeg fått norsk, kunne jeg valset inn i eksamensrommet, presentert det jeg ville, babla i vei og valset ut igjen. Matte? Not so much. Jeg KAN jo ikke matte. Temaet mitt for oppgave 1 er funksjoner. ÅJA, FUNKSJONER JA! Hei, jeg vet knapt  hva en funksjon ER engang 😦

Whinewhinewhine. Heldigvis har jeg en pappa med skills i matte, så i ettermiddag tar jeg bussen hjem til Andenes for å pugge så øynene blør i dag og i morgen! GRUER MEGGGG. Ferie om to dager. Todagertodagertodager.

HERREGUD, MATTEEKSAMEN. FML.

3 Responses to “Jeg sliter på fredag”

  1. Jeg slapp muntligeksamen, og har når ferie! 😀

Leave a Reply

