Alt jeg greier å gjøre i søvne..

I morges våkna jeg med en rar følelse, uten at jeg greide å sette fingeren på hva pokker det var først. Så kjente jeg litt etter. HEY, jeg hadde bare EN piercing i tunga!! Eller, begge stengene var der, men bare den ene stanga hadde kule på. WTF, tenkte jeg. Trodde først den hadde ramla ut eller noe, men den var borte vekk, så jeg har altså greid å svelge den i søvne. Ikke bare det, den må jo ha blitt skrudd av stanga på et vis og, gudene vet hvordan jeg greide DET..

Anyway, jeg er veldig glad i begge tungehøla mine, men har ingen reservepiercinger. Så jeg vurderte først å stikke en ØREDOBB i kjeften, men slapp av, så uhygenisk er jeg ikke..så kom jeg på at vi har jo piercingstudio her på Sortland. Ikke det stedet jeg pleier å besøke ofte av to grunner. 1) Det er kombinert studio/sex.sjappe. Alltid like morsomt å gå alene inn der, altså.. 2. Jeg vet ikke heelt hva jeg skal si om standarden der. Jeg fikk jo tak i et piercingsmykke, men det fikk jeg rett fra neve-til-neve, ingen beskyttelse og ingen hadde hansker på. Eh, regner med det var meningen jeg bare skulle ha den sammen med rusket i lomma mi da??

ANYWAY. Jeg redda mitt elskede høl, selv om kula på nysmykket var uvant stor iforhold til den lille greia jeg hadde fra før. Begynner å venne meg til det, da. Når enden er godt er allting godt LOL.

Størrelsesforskjell

FORRESTEN! Det er en liten sjansje for at jeg kommer opp i NORSK imorgen. IKKE MATTE, IKKE MARKEDSFØRING, men NORSK. Herrejesus og Gud og Josef som jeg ønsker!! Regner med at alle folder hendene og ber for meg i kveld.

4 Responses to “Alt jeg greier å gjøre i søvne..”

  1. Awww, hoff xD
    Har bærre en piercing i tonga, og har sånn lita blank kula so du har i, men eg har åsså ei plastkula so sekkert e like stor so den andre dær å det va sjikkeli rart å ha den i me en gang, å når eg skifta tellbake føltes den andre så sykt liten ut!

    • haha, ja det føltes ut som æ ikje sku greie å prate først med den store i :p men vent mæ tel det nu. De småe sølvkulen e best 😀

  2. Sick! Æ har hatt piercing i tunga i ca 1 år å 6 måneda. Har bare skjedd en gång at kula har dotte av. Satt å spiste då, men klarte heldivis å redde den 😉 Tok den på Sortland. Når æ for før å kjøpe piercing me mindre lengde på stanga så tok han faktisk å rensa å skifta den førr mæ.

  3. sweet. kanskje han bære ikje like mæ 😀 hahah

Leave a Reply

