Søndag

Da var jeg våken igjen gitt! Våkna halv to, i seng rundt fire i natt. Greit det. Var ute igår, morsomt det, bortsett fra at vi fikk oss et lite sjokk da vi skulle inn på Riggen.. de har hatt en grei deal der med gratis inngang før kl 23, så vi tenkte vi skulle være smarte og dra dit før 23 for å få stempel. MEN NEIDA, de har forandra tidspunktet til 22. TI PÅ KVELDEN! Enten må man altså dra seg dit før klokka ti, eller betale 150 kr. Herrefred. Utelivet på Andenes altså..

Vi kom oss forsåvidt gratis inn uansett, en vilt fremmed fyr betalte oss inn hele haugen. På eget initiativ. Kan ikke klage på det, selv om det var litt awkward. Aldri sett fyren før liksom LOL.

Og jeg har fremdeles superskills i å kutte trynet mitt på bilder

Om noen timer drar jeg tilbake til Sortland igjen, begynner å bli lei av den bussturen nå. Vedder på jeg kan hele ruta utenat, men nå er det jo bare litt over en uke igjen!

One Response to “Søndag”

  1. Haha, ja den er kjip 😛

Leave a Reply

