Back @ hybel

Da har jeg tatt bussen til hybelen på Sortland for nest siste gang! Blir egentlig rart å flytte ut herfra, trives på en eller annen måte.. Det er langt unna sentrum og ikke så stort, men det er koselig og det er kun mitt! Ser ut som et bomba horehus her for tida, da, med klær overalt og 3 poser fulle med flasker.. får dra å pante i morgen, og må uansett begynne å rydde, pakke og vaske ut uansett. KJEDELIG. Sånn sett er jeg glad det er lite her. I fjor bodde jeg jo i leilighet, tok jo en uke å få ut alt..

Nei herregud, nok babling. Skulle EGENTLIG bare vise at luggen min ENDELIG begynner  å bli sånn som jeg vil ha den:

Ignorer trynet, jeg sykla hjem i vind og regn. Igjen.

LOVELY. Hater når luggen ikke legger seg som den skal. Er ikke lenge siden jeg måtte gå UT, OFFENTLIG, med dette tjafset nedi panna:

Kan jo knapt kalles lugg. Rart jeg gadd smile i det hele tatt med den der.

<3hår som gjør som man vil ❤ UANSETT, ha en fin søndagskveld folkens. Lurer på hva vi skal gjøre på skolen i hele morgen..

4 Responses to “Back @ hybel”

  1. Okei okei, du kler verkelig det blonde håret, det ska du ha ;D It looks good as always ^^ men æ må nu sei at æ fortsatt syns det røde va awesome!

  2. takk! BLOND 4 LYFE ❤

  3. Huff, æ syns du alltid e fin på håre når æ ser dæ på bilda 🙂

Leave a Reply

