Jeg nerder

Ahhh jeg er blitt skikkelig nerdenerd. Litt iallefall. Jeg er egentlig en stor gamehater (WOW og lignende gjør meg arg i hodet), men jeg har altså et par-tre spill som jeg LIKER å spille. Det ene er Sims (alle jenters favoritt), det andre er Silent Hill (har skremt meg mer enn alle skrekkfilmer jeg har sett), og det tredje er det absolutte nerdespillet mitt.. HEROES 3.

JESSDA. Gaaammelt spill, men jeg liker jo å være litt old school. Jeg har masse minner der jeg og venninnene mine (ja, JENTER) tilbrakte timesvis foran PC’en med Heroes 3! Er helt tilfeldig at jeg har begynt å spille det nå igjen, nevnte for en kar i klassen at “nei, Heroes 3 e det einaste den typen spell som funka før mæ” og vips, 20 minutter senere hadde jeg fått det overført inn på PCen. Diggeligg? Digg.

Bare slapp av, jeg er ikke HELT ubernerd altså. Og det kommer jeg neppe til å bli heller, siden jeg bare har tålmodighet til å spille en liten stund av gangen. Jeg dropper ikke ut av livet for et spill, og jeg gidder ikke koble meg opp online. Et sted går grensa, jeg foretrekker å spille for min egen del!

Min superawesome hero

OG. Jeg kan egentlig ikke en dritt om gaming, hahaha. Det som gjør det så gøy, jeg bare drar rundt og slåss og overtar borger 😀 BARBAREN EMILIE SLÅR TIL IGJEN!

2 Responses to “Jeg nerder”

  1. Awesome! godt å høre at du bruka tia di på nåkka førnuftig emilie ;D Barbarian! Conquer the world!

Leave a Reply

