Iskaldt med photoshoot på Andøya i Juni

Før idag var Morten, Lise og jeg på Stave for å ta bilder! Sinnsykt fin natur, men fytti (¤)”#(¤#¤”)#”(¤ så kaldt det var! Man kødder ikke med vinden på Andøya, altså.. jeg var den mest pinglete, så jeg endte opp med minst bilder siden jeg hele tiden måtte løpe for å ta på meg vinterjakken for ikke å fryse ihjel. Tror jeg passer mye bedre bak kamera sånn sett (som på modellshoots, der modellene må hutre i bikinier i snøvær mens fotografene kan sitte i bobledress for sin del).

Orker ikke legge ut så mange bilder nå, gidder ikke styre med redigering osv. LAT OK. Men regner med det blir flere SJUTS iløpet av sommeren!

I ER EI STEINRØYS OG DU SKAL FALLA MED MEG!

Jeg frøs. Veldig.

JESS. Heelt vindstille. Ikke hår i trynet i det hele tatt.

Morten og Lise, hihi

Modell-Morten!

Oog sist men ikke minst..

Sommerantrekk i Nord-Norge sa du?

2 Responses to “Iskaldt med photoshoot på Andøya i Juni”

  1. fette fin du e:*

  2. tss, snakke du om:*

Leave a Reply

