Karakterene

På mandag hadde vi skoleavslutning (2 uker før vi faktisk slutter..) og fikk utdelt karakterene! Jeg ble overrasket og glad. Vitnemålskarakterene mine fra VGS ser herved slik ut:

Norsk skriftlig, hovedmål: 5
Norsk skriftlig, sidemål: 4
Norsk muntlig: 5
Engelsk skriftlig: 4 (LOL)
Engelsk muntlig: 5
Historie: 5
Gym: 5
Markedsføring: 3
Matte: 3

..Hvilket gir meg et snitt på 4.33! Jada, sikkert 3453462342342 stk som fikk snitt på 5 og lignende, men med tanke på at jeg egentlig ikke skulle GÅ skole i år en gang og har vært mye sliten og greier dette året, er jeg strålende fornøyd! Unntatt engelsk skriftlig da, haha. Jævla tentamen som ødela karakteren min. Skal nok ta opp engelsk igjen over nettet, for jeg er faktisk så innbilsk at jeg tror jeg kan få 6 i det hvis jeg prøver på nytt. Iallefall hvis jeg KUN har engelsk å konsentrere meg om! Såh. Og 5 i HISTORIE, som jeg også tenkte å ta opp, men som jeg ikke trenger nå, haha. I fjor fikk jeg 2 i markedsføring, så der har jeg faktisk gått opp, ennå jeg synes det har gått ennå mer ræva i vår enn i fjor høst. DIGG.

Greit greit, det er ikke et SUPERsnitt, men absolutt akseptabelt, synes jeg. Kommer nok neppe inn på studier i Trondheim (med mindre jeg blir lærer, der kommer visst alle inn), men det får jeg ta litt som det kommer. KUNNE jo tatt opp markedsføring/matte, men orker ikkee. Gleder meg til å levere inn de bøkene og aldri se på de igjen. Kommer forresten opp i markedsføring eller matte muntlig.. just my luck. Jaja, STÅR HAN VEL AV som en ekte nordlending alltid gjør!

5 Responses to “Karakterene”

  1. Du burde være stolt av dæ sjøl 🙂

  2. Takk! Æ e gla det gikk såpass, va forberedt på dårliare før å sei det sånn 😀

  3. omg, det der er jo bra, mitt snitt lå til slutt på 3,noe… 😛

  4. Det var jo kjempe bra karakterer og snitt da!! 😀

  5. Tusen takk dere. 😀

Leave a Reply

