Hotte kjendiser (tagget)

Jeg ble tagget av Christine i et innlegg!

“Så hvilke kjendiser får dere til å bli rød i kinnene og mo i knærne?”


Hæhæh. Dette blir morsomt.

1. Kyo (Dir en grey)

JAJAJA, Kyo var mitt første og langvarige fangirl-crush. Jeg var nesten flaut Kyo-fangirl en stund, men jeg har roa meg ganske mye. LITT fangirl er jeg kanskje ennå.. Litt. Men jeg drømmer ikke om å gifte meg med ham og hyler så andre får hørselsskader på konserter (*hostsvenskefangirlshost*). Nevertheless, fyren er, var og forblir HEIT. Uansett.

2. Ian Somerhalder

Kanskje best kjent som å-så-kjekke Boone i LOST ;D Hver onsdag for mange år siden var jeg BENKA foran TV’en ikke bare pga serien i seg selv, men fordi jeg hadde et soft spot for Boone. Husker jeg ble DRITSUR når han daua så tidlig i serien, lol.

3. Jake Gyllenhaal

Jeg oppdaga Jake Gyllenhaal første gangen jeg så Donnie Darko (tror jeg var 13). Trenger vel ikke å si at den filmen har jeg sett flere ganger! HEIT. Og en av de få mannfolka jeg har likt også som skallet, haha.

4. Heath Ledger

Heath Ledger spilte jo mot overnevnte Jake i filmen Brokeback Mountain, så som alle sikkert skjønner, likte jeg den filmenveldig godt.. Veldig synd at han er død, for han var en god skuespiller i tillegg til å være eyecandy! (Nå hørtes jeg overfladisk ut.. haha)

5. Justin Bieber

Kødda.

5. Zack Braff

Bedre kjent som alles Dr. John Dorian i SCRUBS ;D Vet ikke hva det er med fyren, jeg bare.. synes han er heit lol. Ennå en god grunn til å se på Scrubs.

SÅH! Kunne sikkert nevnt haugevis av andre, men bortsett fra Kyo (selvskreven) tok jeg bare de første jeg kom til å tenke på. Må vel tagge noen jeg og, så følgende blogger, her har dere ei utfordring:

SHOOT!

4 Responses to “Hotte kjendiser (tagget)”

  1. Åååååeeee, vanskeli jo :p
    Ska jør det imårra 🙂 må jo tænke litt åver det først. x)

  2. Herregud jeg lo av Justin Bieber :’DDDDDD

Leave a Reply

