Ikke lenger tenåring

Mamma hadde laget både hjemmelaget kort og muffins! Skills!

Nåå er jeg ikke tenåring lenger. 20 år! SKUMMELT. Men litt kult og. Jeg har hatt en fin dag hitti, og jaggu er det ikke relativt OK vær ute også! Ble vekt med fløyte og gaver på senga, og til tross for litt hodepine etter igår (lol) så var det en kjempefin måte og våkne på. JEG FIKK ONEPIECE I GAVE HOS MAMMA! Hoho, tidenes dagen derpå-plagg, har den på meg as we speak. Ellers har jeg fått masse gratulasjoner, penger og litt klær. Kjempefornøyd, tusen takk!

Ellers hadde jeg en SUPER kveld ute igår, fikk både bursdagsdrinker og bursdagssang fra min kjære Kathrine på Riggen! Jeg har supre venner, tusen takk for en flott feiring. Vi dro ned på Riggen før 11 (gratis inngang) og klokka 00.01 løp jeg ned og skrek “NU E Æ 20! NU SKA Æ HA 20-ÅRSSTEMPEL!” så bar det inn på do for å skrubbe av mitt siste 18års-stempel EVER. Føltes bra!

LOVE YOU, LOVE YOU, LOVE YOU!

Fornøyd tyveåring med sin første drink!

OG OG OG. Haha. Jeg og Morten tok MASSE bilder sammen igår (vi to + et kamera = camwhoring delux) og det ene bildet av oss ble skikkelig fint! Ser ut som vi er driitforelska faktisk, haha. Bare se:

Kjærlighetsfilm neste?

Hihi, syns det ble skikkelig søtt, jeg. ILU, kjære.

I 6tiden drar jeg tilbake med bussen til Sortland, litt kjipt å måtte bruke 2 timer på buss på bursdagen sin, men må man så må man! 🙂 I morgen er det avslutning på kvelden og utdeling av karakterer. Lurer virkelig på hva jeg får i markedsføring, hahah.

TUSEN TAKK FOR ALLE GAVER, GRATULASJONER OG BURSDAGSKLEMMER!!

4 Responses to “Ikke lenger tenåring”

  1. oi, GRATULERER MED OVERSTÅTT! 😀

  2. haha, no problemo 😀

  3. Du er fryktelig søt. Og ser ikke 20 ut 🙂 In a good way!

Leave a Reply

