Hjelp

..Jeg har faktisk fått lyst på en OnePiece. 😐

Jeg liker ikke OnePiece. Jeg har sett altfor mange gå i de i full offentlighet (gjerne kombinert med vinterjakke og uggs..) og det er ikke fint. Allikevel har jeg fått lyst på en fordi de ser så damn gode ut å chille i. Jeg har jo tusen pysjbukser jeg kan chille i fra før, men likevel.. det er bare en måned siden jeg standhaftig erklærte at “æ ska ALDRI kjøpe mæ en OnePiece! Æsj!”

..Noe som forsåvidt stemmer ennå, får jeg 1300kr til rådighet kommer jeg ikke til å bruke dem på et plagg jeg aldri kommer til å vise meg utenfor døra i. Men ååå. Jeg vil ha.

Den var jo litt kul da. fra onepiece.no

Dette skjer ganske ofte med meg, egentlig.. gjett hvem som hata dongeritights når det kom, og i skrivende stund har 3-4 stk liggende i skapet?

Prinsippfast oh yes!

2 Responses to “Hjelp”

  1. ONE PICE???

    Please. Bestill te meg og. Grønn om dem har 😛

  2. Hahah, samme her, men jeg vil ha HEllo Kitty Onepice lignende ting da :p

Leave a Reply

