Sommervær i Vesterålen

Første juni idag! Offiselt sommer! Iallefall ifølge kalenderen.
Jeg sto opp idag, glad og fornøyd.. (så glad og fornøyd man kan være klokka 0530 en tirsdagsmorgen). Jeg tok bussen til skolen, glad og fornøyd.. Jeg slutta tidlig i engelsken, enda mer glad og fornøyd.. Jeg ser at det hagler utenfor, glad og..
VENT
WTF
HAGLER?
I JUNI????
Finn en feil, liksom. Herrefred. DET SKAL JO FOR FAEN IKKE HAGLE I JUNI. Jeg irriterer meg grønn over alle kjente sørpå, som spammer hele Facebook-feeden med “SOOOL!” og “Sitter ute og soooler meg!” Jeg går ennå i BOBLEJAKKE. Og jeg fryser leggene av meg når jeg sykler. En minimal trøst, eller egentlig ikke noen trøst i det hele tatt, er at haglet/snøen/hvaenn ikke legger seg. MEN det hjelper dessverre lite når jeg 2 sekunder etterpå får dette her slengt i fleisen AKKURAT når jeg skal sykle hjem:
KJÆRE VÆRGUDER. Gi oss sommer. Greit at vi er hardbarka nordlendinger og vikinger og blablabla, men come on!
One Response to “Sommervær i Vesterålen”

  1. Åååh, rimlig kjipt kan jeg skjønne!!

Leave a Reply

