Update

Fy søren så fort tida i det siste egentlig har gått. Hele året har egentlig gått sykt fort.. syns ikke det er lenge siden jeg trådde inn døra til klasserommet jeg har hatt i snart et år, for første gang! Og nå skal jeg snart trå UT derfra for siste gang. Mindre enn 20 skoledager igjen til sommerferie.
Siden sist jeg skrev, har jeg blandt annet..
Avsluttet russefeiringa

LOL

Hadde ei flott russetid iår! Masse latter, festing, dansing, sprell og ikke minst russerevyen! Må innrømme at jeg savner buksa litt ennå, hehe. Men det var ei fin avslutning på videregående skole – for real denne gangen, ikke som ifjor når jeg var svartruss og ennå hadde et år igjen. 😉
Sanger som minner meg om russetida:
ItaloBrothers – Stamp on the ground
Gangsta Rap – Nigga Nigga Nigga (høhø, Sortlands uoffisielle russelåt!)
Darius & Finlay ft. Nicco – Do it all night
t.A.T.u – All the things she said (Dave Ramone remix)
Fått hjem venner

Både Lisa, Kathrine og Morten skal jobbe hjemme på Andenes i sommer, noe jeg selvfølgelig er veldig glad for! Har savna alle tre dette året, så blir fint å få tilbringe tid sammen med dem før vi igjen spres for alle vinder. Det beste er at det er aldri noe “sær” stemning selv om det er en stund siden vi har sett hverandre, det føles som vi har snakket dagen før. TRUE FRIENDSHIP, lizzom.
Blitt ferdig med skriftligeksamener

JEEG skal aldri mer ha en skriftlig VGS-eksamen! Med mindre jeg stryker, da, men la oss nå for guds skyld håpe at jeg ikke har gjort det SÅ ræva. Kom opp i engelsk i tillegg til den obligatoriske norsk bokmål. Jeg slapp altså både nynorsk og matte, og siden alle som kjenner meg vet hvilken sørgelig affære matteeksamenen min ville blitt, føler jeg meg heldig. Sleit litt på norsken (teite oppgaver lol), men satser på at jeg haler den greit i land.. Engelsken fikk jeg først panikk av, da jeg ikke skjønte en døyt av den ene oppgaven først (smartass), men plutselig så jeg lyset og skjønte den likevel. Tror jeg, da. VI FÅR SE OM 23 DAGER. Er iallefall glad jeg er ferdig!
Blitt blond igjen

Jeg VISSTE jo når jeg farga håret rødt at jeg kom til å ville bli blond igjen før eller senere, og for et par uker siden kjente jeg at tida var inne gitt. EN GANG BLOND, FOR ALLTID BLOND. Jeg elsker å være det igjen, til og med med rosaskjær (som blekes vekk snarest). Til tross for frityrstekt hår et par dager, er det ingenting en god hårkur ikke kan fikse. Iallefall fiksa den mitt hår rimelig fort!

Tatt for 10 dager siden, da håret mitt ennå var rimelig tyggis

Ordnet årets sommerferie

Jepp, blir utenlandstur på meg i sommer! Jeg og min kjære far skal nemlig til Irland på langritt! Fra 14-20 august, i Sligo. Reiser med Hästsportresor, og har fått bekreftelse og alt i posten!
Gleder jeg meg?
JA
Gleder meg syykt. En stund siden jeg har ridd nå, så det blir utrolig gøy å bruke en uke kun på HEST! Tenkte først å dra på rideleir her i Norge, men en uke sammen med unger fra 10-14 år.. vel. Dessuten har jeg aldri vært i Irland, men alltid hatt lyst til å dra dit. Pappa er like gira som meg! Og hysj på dere, det er awesome å dra på ferie med farsan. 😉
Når jeg kommer hjem fra Irland, er det knappe to uker til jeg flytter til Canada.. føler at tiden kommer til å FLY fram til da. Er faktisk bare 3 måneder til..
Ellers så regner det som fy ute, et glimrende eksempel på Nord-norsk ustabil sommer. Dette ble tatt for noen dager siden:
Det får jaggu se å lysne opp til helga igjen, da blir jeg nemlig. 20. TYVE. Hallveis til 40. Sånt må jo feires, og jeg nekter å få bursdagen min ødelagt pga regn! Bursdagzilla, hahah.
3 Responses to “Update”

  1. Så bra du hadde ei fin russetid!! ser det på bildene btw 😉
    Og velkommen til blondine fronten igjen, jeg har også blitt lysere, men ikke blond da ;p
    Godt med et innlegg igjen søta – Klem ❤

  2. Hei!
    Du har inspirert meg til å mulignes ta meg en språkreise til new zealand, så jeg lurte egentlig bare på hvordan du har finansièrt turen din?
    Jeg har ikke over 45.000 på kontoen liksom..

    • Heisann! Så kult, NZ er sikkert fantastisk! 🙂

      Jeg hadde en del penger på sparekonto som jeg tok av. Lønner seg å spare :p ellers kan man fort finansiere iallefall noen uker ved å jobbe, skulle jeg tro! 🙂 Lykke til!

Leave a Reply

