Gave fra mamma

Fikk denne søte karen hos mamma på fredag!

Russ i år!

Russeluer begge to

Fikk også ei fløyte, som jeg regner med kommer til å bli flittig brukt iløpet av den neste uken.. har jo ennå en uke igjen å gjøre dævelskap på! I dag var vi en 8 stk som laga underholdning for kinopublikumet.. på 2 stk. Haha. Jeg syns iallefall det var moro, vet ikke heelt hva de stakkars to publikummerne mente. 😉

Ellers vil jeg gratulere verdens kuleste pappa med dagen! Ikke at jeg tror han leser bloggen min, men anyway. GRATULERER!

2 Responses to “Gave fra mamma”

  1. hei hvor i alle verden fikk du den russe bamsen fra?

Leave a Reply

