Russemilie

BERRE NOKO BILETE AV MEG FRÅ RUSSETIDÅ MI. Nei, jeg kan ikke nynorsk. Fikk 4 på tentamen, da!

Camilla og meg, grille-vors på onsdag 🙂

Fra russerevyen. Tidenes mest random innslag, handlevogn + "no milk today" i bakgrunnen. Ingen som skjønte noe, og det var forsåvidt meningen. ;D

Som du ser, så tok jeg virkelig av natt til første mai. Tror jeg ble sittende i over en time og kose med den bikkja der! Så fiiin.

Tror jeg viser peace-tegnet på 75% av bildene av meg. Skulle tro jeg var wapse. 😦

HEIT MED BART. Bytte kjønn-dag!

Jessda. Russetida er moro den, og ennå er det ti dager igjen! Satser på å gjøre en haug russekrav neste uke. Passer dritdårlig at vi har et lass med skolearbeid i denne perioden og, men alt går på et vis. ÅRNE SÆ. Ellers har jeg blandt annet fisket i et kumlokk, festet “horekunde”-lapp på en uvitende førstis, gått med 9 andre i tog bak en fremmed, spurt om tamponger hos fremmede, spruta litt vann, fridd til en fremmed og vært  våken i 24 timer. Sist fredag samla en haug russ seg og gikk saaaaaakte over gangfeltet, køen ble til slutt så lang at vi ikke kunne se slutten. Hey, litt moro må vi ha det, og ingen har vel dødd av et par sprell i Mai!

Forresten er russekortene mine blitt kjente blandt kidsa. Hørt igår “DER! Der e ho som har rosa russekort!” og “Ååh, ROSA! Detta e lykkerussekortet mitt!” Haha.

One Response to “Russemilie”

  1. Cecilie Says:

    Du er så pen : )

    Du kan godt lage rosa russ kort te meg asså ;D
    Haha

Leave a Reply

