Materielt resultat fra Tokyo!

Nå kommer det endelig. Innlegget jeg vet dere alle har venta på siden jeg kom hjem fra Japan. Det dere alle vil se!

..

SHOPPEINNLEGG LOL

MÅ HA MED DENNE OK. Det aller, aller første jeg kjøpte i Japan var såklart TYGGIS. Som var dritgod og rosa. Kjøpt på Narita Airport (DET tenker jeg var interressant å vite..)

Post it-lapper med motiv, spisepinner med jordbær på og verdens søteste Cinnamonroll-lighter! Kjøpt på en random søt butikk!

Bentoboks, pengbok og vaskeklut! Husker ikke helt om det var samme butikk. De hadde så mange awesome butikker ok 😦

Falske øyevipper, vippelim, mobilbling, bling Marie-motiv, lighter med bling (BLING BLING BLING) og STITCH-sokker!!! KJÆRLIGHET.

Skjørt fra.. Pink Latte, tror jeg butikken het. Lå i Harajuku.

Dette viste seg å være en shorts, ikke et skjørt som jeg trodde. Ser ut som et, da! Kjøpt i Harajuku.

Rosa blinga øretelefoner, pudder, enda et lighteretui, Stitch-speil og en av de 24234 pakkene med gratis snytepapir vi fikk utdelt på gata!

Sokker fra Innocent World

Hettejakke, kjøpt på Pink Latte den og!

Leggvarmere fra en random butikk med masse strømper +++

Jædæ.. må bare vise dette bildet en gang til. SHOPPING hjertehjertehjerte
Skjorte og KORT kjole fra Rose Fan Fan! En sånn skjorte har jeg sett DRITLENGE etter, hylte nesten når jeg så den, haha.
Skjørt og KORT kjole fra Rose Fan Fan! En sånn skjorte har jeg seriøst lett DRITlenge etter, så jeg hylte nesten når jeg så den, haha.

Søt sommerkjole, husker ikke navnet på butikken. Men det var inne på 109!

Kort jumpsuit, også fra Shibuya 109 (og jeg suger i å huske navnet på butikkene..)

Collegejakke fra Marple. Elsker den. Klistremerkene fikk jeg med gratis. ;D

Mobilbling og forundringspose fra Chiara

Innholdet i posen! Hårstrikk og diverse bling. Fornøyd!

Verdens fiineste hårbøyle, L’Chance

Caps og hullete tights, fra en eller annen random butikk

Skjørt + tilhørende belte, Shibuya109

Genser, Rose Fan Fan

Sett bestående av skjorte, skjørt og slips! Kult sammen, men også hver for seg! Kjøpt på Mars.

Topp, Glad News

JEG ELSKER DENNE BUKSA. Sliter veldig med å finne dongeribukser jeg liker, så jeg ble dritglad når jeg fant denne! Kosta dessuten bare 1000 yen (ca 70kr?) kjøpt inne på 109.

Ok, denne ser litt harry ut, men den er veldig fin! Kjøpt på Attention.

Hofteholdere, haha. Kjøpt på samme butikk som de rosa leggingsene!

Skjørt og sokker fra Bodyline

Kjole fra Metamorphose. ILU.

Hårbøyle, Metamorphose

Sokker og Tote bag fra Baby, The stars shine bright + sokker fra Heart E (de sorte)

Genser fra Angelic Pretty, DRITfin i virkeligheten. Dessuten er den varm!

Verdens søteste sko, kjøpt i skobutikk inne på Marui One!

“Startpakke” med nok bling til å blinge en hel mobil! Troor jeg huka tak i dette inne på Marui One et sted.

Verdens tøffeste (barne)bestikk med Marie på! Jeg skal herved aldri spise med vanlige gafler og skjeer igjen. Stitch-håndkle, og Marie sminkepung/whatever. Alt fra Tokyo Disney Resort

The famous DISNEYSJOKOLADE! Også kjøpt hos Tokyo Disney Resort!

DÅRLIG BILDE. Skjørtet fra Black Peace Now

Kopp med Marie-motiv (herved min offisielle fest-kopp!), mappe og mobilpynt med Stitch. (Har dere skjønt at jeg liker Marie og Stitch nå..?) kjøpt i souvenirbutikken hos Tokyo Metropolitan Government Building.

Veske og katte-mobilpynt kjøpt hos Closet Child, tights kjøpt på en random butikk i Shinjuku (minte meg litt om Cubus!)

Hårpynt, neglelakk, Marie-sokker, kam, to par falske negler og Hello Kitty-spisepinner! Kjøpt i en av “de derre søte butikkene”. 😉

April-nummeret av Ranzuki. KJØPT PÅ 7ELEVEN HEHE

SÅH, tror jeg har fått med det aller meste! Kjøpt div. souvenirgreier også, såklart. Samt litt flere spisepinner og en CD (Gal Trance). Sier meg kjempefornøyd, eneste er at siden jeg kom hjem har jeg syntes det har vært kjedelig å gå på shopping (ble litt bortskjemt på utvalget der nede, kan vi si..) Noe som egentlig bare er bra, da jeg heller kan sette igang med sparing til neste Tokyotur! IT WILL HAPPEN, det lover jeg dere.

One Response to “Materielt resultat fra Tokyo!”

  1. Hyyl kjempefine kjøppp!!

Leave a Reply

