Jeg vil ha en komondor!

En komondor er altså en hunderase. En 50-60 kilos, 70-80 cm stor hunderase. Eventuelt en gigantisk mopp:

SE DA 😀

Selvsagt kunne jeg aldri hatt en for real, da bikkja ville veid mer enn meg og i tillegg er en krevende rase. Den er en hyrde- og vakthund som er avlet for å vokte, og neppe noen førstegangshund! Selv om det hadde vært kult å ha en når man skal vaske huset. Som en i klassen sa, man trenger jo aldri vaske mer, man bare gnir hunden inn i grønnsåpe og lar den gjøre jobben! LOL neida. Men de er sykt kule.

Egentlig er de fleste rasene jeg liker best i utseende, altfor krevende for meg, iallefall som førstegangshund. Ja, jeg veit jeg har bikkje nå og, men trust me.. han telles liksom ikke. 8D heldigvis liker jeg Golden retrievere og, så når jeg endelig er ferdig med å grine over studielån og forhåpentligvis har en jobb og et bosted om gudene vet hvor mange år, skal jeg ha en.

Eventuelt skaffe meg en gjetergubbe, og overtale ham til å ha en komondor. 8D Skjønner at det er vaktbikkjer, ærlig talt, jeg hadde blitt rimelig redd om jeg så en en meter stor mopp med flekkede tenner!

One Response to “Jeg vil ha en komondor!”

  1. Hahaha, hjelp! Er helt enig i at de der må funke ypperlig som vakthunder siden de fleste blir litt småredd av forvokste, levends mopper. Litt søt også da!

Leave a Reply

