Reisefeber

Playing: Edo Boys – No one sleeps in Tokyo

Imorgen skjer det altså. Etter skolen, klokka 1455 (eller var det 1450? Ups, må sjekke det ja) setter jeg meg på flybussen til Evenes, for så å ta fly til Oslo, være ei natt der, ta fly til Wien for så å endelig sette meg på flyet som går til Tokyo.
Tokyo.
TOKYO FOR FAEN.
Jeg har hatt lyst til å dra til Tokyo lenger enn jeg kan huske, og de siste ukene har jeg egentlig ikke klart å skjønne at jeg faktisk skal dit. I dag kom reisenervene! Hva om flyene er forsinket, hva om jeg forsover meg på fredag, hva om, hva om. Men jeg regner med det går greit. I tillegg til diverse bekymringer, er jeg såklart også SYKT GIRA! Fem jenter på tur = shoppingHIMMELEN. Greit å reise med folk som jeg vet vil gjøre det samme som jeg 😉 Vi skal være litt turister også, såklart – besøke tempel, dra til Disneyland, se på Sakurablomstringen (kirsebærtrær) ++. Og såklart oppleve japansk moderne kultur; karaokerom, Harajukubroen, purikura (bildeautomater der man kan ta masse syke bilder og dekorere med masse jall!), det er vel igrunn bare fantasien (og tidsbegrensninger) som setter stopper for hva man kan oppleve på tur!

Nå har jeg pakket siste rest, sjekka pakkelista og kontrollert at alt det viktige er med.
Mobil, lader og adapter? CHECK
Kamera og lader? CHECK
iPod og lader? CHECK
DS og lader? CHECK
Pass og reisedokumenter? CHECK
Kortholder, kort og pengbok (med penger lol)? CHECK
Toalettmappe og sminkepung? CHECK

Ooog diverse klær og stuff, såklart. CHECK!

Ready to go! (Ignorer foten min, hahah)

Nå skal jeg slappe av med Farmen, Paradise Hotel og sikkert gå igjennom ting enda engang før jeg tar kveld. Tror jeg vil få vansker med å sove inatt, og i HVERTFALL i morgen natt!

Leave a Reply

