Info fra EF

NEI JEG ORKER IKKE SKRIVE HVORFOR JEG IKKE HAR BLOGGET. Eller joda. Har ikke funnet kabelen til kameraet, og blogging helt uten bilder = lame. Derfor. Nå fant jeg den (den hadde gjemt seg under den ENE genseren jeg ikke hadde orka å plukke opp fra gulvet ennå…)

Først og fremst har jeg fått min første infopakke fra EF angående Toronto! Dere husker at jeg skal dit, ja? ;D anyway. Tok en dag å få den, her går det unna i svingene.

Mappa miii, med alle mine reisepapirer iiii. LOL

Jeg har nå fått skoleplass fra 6 September til 26 November! Helvete, dette skjer virkelig, haha. Gleder meg! Driver og leter etter flybilletter og litt forskjellig, tror jeg vil dra fra Norge rundt den 3 så jeg får en ekstra dag å summe meg på før skolen begynner. Vet litt for godt hvordan det er å ha jetlag. Kommer nok også til å ha noen dager ekstra etter at skolen er over; det er mulig å få være litt lenger hos vertsfamilien hvis man ønsker, så den er jo grei! Lurte også på om jeg skulle ta meg noen dager i en annen by på slutten av oppholdet – Montreal, Quebec eller Vancouver. Så kan jeg handle alle julegavene der før jeg flyr hjem til jul. ;D

Det fulgte også med en fin brosjyre om Toronto! Det ser utrolig fint ut der.

-Toronto har over 400 parker i og rundt byen.
-Toronto har verdens tredje største teaterdistrikt, etter London og New York (passer jo fint for en teaternerd som meg!)
-Det er mer enn 20000 retail stores og restauranter i byen. (Desto bedre. 20000 sa du? WELL HELLO THERE!)
-Byen er bare noen timer unna byer som New York, Chigaco, Montreal, Boston og Ottawa. (Jeg har en liiiten anelse om at jeg kommer til å dra på noen byturer..)
-Høsttemperaturene ligger på 0-18 grader. Er jo nesten Syden i forhold til hjemme. No kidding.

Brosjyre om skolen, forsikringspapirer, bekreftelser og alt sånt!

Hittil er jeg veldig fornøyd med EF som organisasjon, alt har gått kjempefort og jeg føler allerede at jeg har fått mye nyttig info! Bare å sette seg på ræva og vente til September nå, haha. Om tiden framover kommer til å gå like fort som den har gjort hittil dette skoleåret, kommer det bare til å føles som en måneds tid. Skjer jo mye framover: Tokyo (DRAR IMORGEN!!!), russerevy, russetid, eksamen, sommer.. Og vips, der skal jeg dra gitt!

Livet er, unnskyld språket, faen meg dritkult noen ganger.

Leave a Reply

