Tidenes mest irriterende mobilspill

Hver gang jeg kjeder meg når jeg venter på bussen, har et par minutter å slå ihjel eller whatever, pleier jeg å spille på mobilen. Den jeg har nå har bare to spill, hvorav det ene er det mest ANNOYING og KJIPE mobilspillet ever. HATER DET. Bubble Town, eller Bubbleshooter som jeg kaller det (høres kulere ut, liss) er jo klin UMULIG å runde. Kommer meg aldri lengre enn til en av nivåene som ser SLIK ut:

Litt innvikla å forklare, men de greiene i midten er liksom bobler, som det er omågjøre å få tre på rad av. Da forsvinner de, og man er et steg nærmere mål. Den kanonen brukes til å skyte ut diverse sånne bobler i samme farger som de i midten. Cluet er at man må IKKE komme utenfor de gule linjene, da forandres alle fjesene til noen syke zombielignende greier (de grønne, stygge boblene), og man har tapt. MEN DET ER JO KLIN UMULIG. Det blir ganske fullt etterhvert, nemlig, og ettersom boblene roterer rundt skal det godt gjøres å ikke komme borti linjene. FØKK OFF. Drittspill.

…Allikevel er jeg addicted som bare det. Hei liv?

Leave a Reply

