Fullstendig uinterressant babling

Playing: Smashing Pumpkins – Bullet with butterfly wings

Okeei, så vi hadde visst ikke markedsføring likevel idag. Læreren er borte. Og jeg som faktisk pugga igår! Ikke for det, skal absolutt ikke klage.. Har ingenting å gjøre akkurat nå, kan ikke gå hjem heller, siden det er revymøte klokka 14. Eller, jeg KAN jo, men det tar tross alt 20 minutter å gå hver vei så, neeh. Sitter i et nesten tomt klasserom og nerder! JEG HAR ET SÅ JÆVLIG INTERRESSANT LIV FOR TIDEN! 15 dager til jeg plutselig får en million ting å blogge om, men ironisk nok kommer jeg neppe til å ha tid da, LOL. Ja, jeg veit jeg teller ned i annenhvert innlegg, men FEMTEN DAGER! Er ikke lenge siden jeg satt og tenkte “Åh, to måneder bare!” Hele dette skoleåret har egentlig bare flydd forbi.

Helvete, nå begynte det å snø tett her.. I tillegg har plogen vært på ferde, og selv om det er chill og yo og alt sånt å slippe å vasse i to meter snø, blir det sinnsykt glatt på veiene etterpå. Holdt på å tryne 10 ganger på vei til skolen idag, men med min utrolige balanse (?) holdt jeg meg på beina. Det er forresten kaldt ute også, can you imagine?

Julaften 2009, vil fremdeles tilbake! Og er det nå jeg skal føle meg uanstendig? 😀 BIKINI!

Forresten, så har jeg fått litt mer info om skolen og Toronto nå! Alt ble plutselig straks mer virkelig. Hjelp, jeg skal virkelig dra! Har allerede begynt å se på flybilletter, tenker jeg reiser over dammen den 3 September. Skolen begynner 6, så er greit å ha et par dager å “summe seg” på etter reisen. Tenker jeg lager et blogginnlegg senere med det jeg har fått vite! SHIT JEG SKAL VIRKELIG UT AV NORGE. DET ER IKKE TULL LENGRE.

Tilslutt, bare fordi den er jævlig sann:

Leave a Reply

