MAL in my heart <3 <3 <3

Fy SØREEN så lei jeg er av markedsføring. SUG MÆ! Skal ha prøve imorgen tror jeg (ja, TROR, faktisk, er ikke heeelt sikker) og jeg har nå prøvd å prente litt teori inn i huet mitt. DET GÅR JO IKKEEE. MAL er akkurat som Matte2 for meg, bare uten formler, men med helt sinnsvake uttrykk. Greia med markedsføring er at man gjerne TROR det er kjempelett – “æsj, det er jo bare litt reklame og litt undersøkelser og sånt” – men det er faktisk sykt komplisert. I tillegg er det mye av teorien som i og for seg er grei nok, mye er logisk – men det hjelper jo ikke meg et kvekk når jeg ikke vet hva det HETER. Hva er segmentering? Nei, you tell me, sier jeg bare.

FAVORITTBOKA MI. I wish!

Tror ikke jeg skal satse på å få noe annet enn 2 til våren heller, gitt.. Bye bye, middels bra snitt. Kommer jo aldri til å orke å ta det opp igjen heller.

JEG FAILER SOM ELEV

One Response to “MAL in my heart <3 <3 <3”

  1. Jeg ser at du har skrevet noe, men jeg leser bare “bla bla bla bla” xD Høres ut som et slitsomt fag. Selv om jeg jobber i markedsføringsbransjen (damn, det hørtes fancy ut til å være telefonintervjuer :P)

Leave a Reply

