Vinter igjen

Playing: Nine Inch Nails – Starfuckers, Inc

God ettermiddag!
Ble ikke noe sykehus på meg idag. Det blåste fælt imorges, men jeg dro likevel ned til flyplassen og sjekket inn. Tok bare 10 minutter før vi fikk beskjed om at flyet var kansellert og at neste fly ville gå tidligst i 1-2-tida. Det ville jo vært for sent for meg uansett, så jeg hadde ikke mye annet valg enn å dra hjem igjen! Kom meg ikke med buss heller. Jaja, sånn er det å bo på forblåste lille Andenes! VÆRET er en ting man virkelig ikke kan gjøre noe med.

Gjør et nytt forsøk for å komme meg til Sortland med 6-bussen, håper bare det er greit føre. Igår regna det, nå har det snødd igjen og regn + snø = GLATT. Blåser endel enda, og.

Utenfor, her var det kun is igår kveld. Is + snø = dumt

HVOR I HELVETE BLIR DET AV VÅREN?

18 dager til avreise..

Leave a Reply

