EG E VÅKEN!

Heiiii, jeg er våken! Seriøst, for et sykt ukristelig tidspunkt å stå opp på. Må ta et fly som går 0537, for å rekke en time på sykehuset i Bodø klokka ETT. JA, 1300! Hurra for Andenes sine flyavganger!
…nei

Dessuten er det storm ute. Gjett om jeg gleder meg til å fly!

NEI JEG GIDDER FAEN IKKE VÆRE POSITIV KLOKKA FIRE OM NATTA OKEI.

Jeg bare lyser morgenfugl her.

I Bodø skal jeg iallefall i røntgen, gleder meg nesten lol. Får ligge i sånn kul maskin! Skal sjekke skjelettet eller noe sånt. Undersøke at jeg ikke har benskjørhet, står i fare for å få det eller noe sånt. Aner egentlig ikke 😀

Referat kommer i ettermiddag! Wish me luck, dette blir en laaaaaaaang dag!

 

One Response to “EG E VÅKEN!”

  1. Lykke tiiiiil, håper det går bra!

Leave a Reply

