Det merkes at skolen er blitt PC-basert.

Skjønner ikke et kvekk!

Seriøst, jeg klarer nesten ikke skrive for hånd lenger, LOL. For en stund tilbake hadde jeg ei ganske ålreit håndskrift, men nå som alt er blitt så jævla teknisk har jeg jo ikke hatt behov for å opprettholde den. På skolen går -alt- via PC unntatt en og annen prøve, og hånda mi dør litt hver gang. Blir seriøst dritsliten av en halvtimes håndskriving! Før skrev jeg liksom uten problemer 14 sider på tentamen..

NEI TING VAR ANNERLEDES FØR GITT!

Min trofaste og veldig pent brukte blyant.

2 Responses to “Det merkes at skolen er blitt PC-basert.”

  1. Hehe, æ lika ikje å skriv før hand, æ e elendig på det. Tel tross før at vi kun i det siste har fått bruk bittelitt pc på skoln!

    Æ lika håret ditt førrestn. Snasn farge 😀

    • Ja, æ e og elendig! Hadde leksom akkurat klart å bli førnøyd me skrifta mi, da læreran plutseli bestemte sæ før å gå heilt åver t PC. :p Fanmæ såvidt tatt i ei pænn sia ungdomsskoln!

      Tusen takk 😀

Leave a Reply

