Da var vi i Mars måned, og det er endelig vår! Er så sykt deilig med soool og snø ute, skikkelig påskevær. Synd jeg skal langt bort i påska da. Egentlig ikke. 😉 Er nå bare firogtjue små dager til flyet suser avgårde retning Tokyo, og naturlig nok er det mest det som står i huet på meg for tida. Jeg stresser rundt og prøver å skrive pakkelister, holde styr på flightinfo og ellers gjøre alt som må gjøres før en lang tur, men det er skikkelig go’stress!

IKKE LENGE TIL NÅ!

Siden sist har jeg hatt vinterferie, da var jeg i Trondheim hos verdens beste familie! Alltid like koselig, og jeg fikk også tid til å være med min kjære Morten og ikke minst treffe Christine og Veronica, som også skal til Tokyo. Var kjempekoselig, og jeg tror vi får det veldig gøy sammen på turen ;D Var også litt hjemme på Andenes, der jeg fikk være sammen med Lisa og Kathrine som var hjemme fra fhs. Fy søren som jeg elsker de jentene 🙂 vi skal nok få det faen så morsomt i sommer, da jeg og ENDELIG bikker over 20 år ;D  veldig fin vinterferie, og når jeg tenker over det har jeg det egentlig veldig bra generelt nå. Det er så mye som skjer, og som skal skje!

Verdens beste Kathrine og meg

-Tokyo om 24 dager
-Russerevy den 27 april, er kjempeglad for at jeg er med! Kjempegøy å jobbe med!
-Russetiiid snart! JEG SKAL VÆRE SÅ EKKEL 😀
-Kathrine og Lisa vender nesa hjemover i midten/slutten av mai
-Snart ferdig med “helvetesåret” allmennfaglig påbygging
-Jeg og ei venninne skal melde oss inn på Friskhuset, godt å bare få brukt kroppen LITT, selv om jeg ikke kan drive intensiv trening.
-Tenker på festival i sommer!
-Jeg skal prøve alt jeg kan å få sommerjobb, og satser på at det ordner seg!
-Jeg tenker på å ta noen mnd i Toronto med engelskstudier. Hey, engelsk er favorittfaget mitt, og det hadde vært gøy å bo i et engelsktalende land og virkelig få fart på uttalen!
– Neste år nærmer seg, og jeg har masse planer!
-OG jeg har fått kjempekoselig svar fra Stall Mekva om at jeg er velkommen til å være i stallen og drive med hest, selv om jeg må ta det relativt rolig med ridningen. Er så utrolig glad, så nå skal jeg snart fikle på meg Hööks-dressen og komme meg i en stall igjen! GLEDER MEG. Verdens beste terapi!
-Jeg fikk vite at alle i klassen skal ha obligatorisk matteeksamen!

OKEI, scratch that last, selvfølgelig. Akkurat DET er JÆVLIG surt. Jeg vil ikke ha matteeksamen!! Har hørt utallige skrekkhistorier om at hele klasser har strøket and so on, men bare jeg får 2 og består så er jeg happy jeg, altså. Så vi satser på det!

ELLERS GÅR ALT FLOTT, og jaggu er det ikke sol ute idag og. Jeg skal gå meg en tur senere og flashe Diorsolbrillene mine, tror jeg.

Leave a Reply

