Bling bling bling

For dere som trodde bling kun fantes til småtteri som mobiler og iPods..

Keen på et Hello Kitty-bord?
Keen på et Hello Kitty-bord?
Til og med noe så uglamorøst dom en DASSPAPIRHOLDER kan freshes opp!

Når jeg blir rik, skal jeg LETT ha et real size sånn et!

Kanskje ikke akkurat sykkelen å kjøre rundt i møkkete Vesterålen..

Blinga mobiler blir liksom stakkarslige i forhold..

Noe for deg? Prisene rangerer visst fra 35000 yen (ca 2,300 kr) for toalettpapirholderen til 680000 yen (ca 44,500 kr) for sykkelen. Bilder fra Osava.

4 Responses to “Bling bling bling”

  1. Fint å se på, men sikkert SYKT uhygenisk :’D Fester seg sikkert mye møkk mellom blingen.

  2. Masse roooosa *__*! Jeg vil også blinge tingene mine. Men jeg tar meg liksom aldri tid til sånt.

Leave a Reply

