Nye puter, anyone?

Jeg personlig er sykt glad i puter, nei sånn seriøst. Puter i alle størrelser, fasonger og farger! Sover selv med 3 stk hver natt, LØVLEH. Er stadig på utkikk etter nye puter, men her oppe har vi liksom bare.. Skeidar og Princess eller hva det enn heter nå. Jeg vil ha IKEA. Googla meg fram til ei side med masse kule puter isted, noe for enhver smak?

Blodpøl-puter! 😀 tror jeg hadde blitt litt skremt om jeg hadde kommet hjem og funnet bikkja mi med hodet på ei sånn ei..

 

Det der trodde jeg seriøst var en fisk først..
Såklart.. iPod-pute!

Haha, uff.. denne var litt grotesk :p

For flere kule design: http://www.toxel.com/inspiration/2009/02/17/unique-pillows-and-creative-pillow-designs/

Har du sett noen kule puter? Putebutikker? Annet kult interiør? Legg gjerne igjen link, jeg elsker det!

3 Responses to “Nye puter, anyone?”

  1. hahah, jeg trodde også det der oppe var en fisk xD
    den puta ville jeg ikke hatt for og si det sånn!

  2. Jeg sover også med 3 puter XD
    I det siste har jeg satt meg et mål å kjøpe en “hotell-pute” (som de har på hotell, elsker dem <3)

    Men sykt kule puter på bildene :'D Nå vet jeg hva jeg skal gi min bror i bursdagsgave XD

Leave a Reply

