Litt mer bling

Er man jente, så er man pokker meg jente. Er ikke bare mobilen min som ligger og blinger seg nede i veska mi..

Notisblokk og penn! Kjekt å ha, fordi jeg alltid må notere ned beskjeder. Er ekspert i å glemme, spør hvem som helst!

 

Kortholderen min! Den er finere i virkeligheten, egentlig.

Jessda. iPoden min har også litt pynt, men den skal snart re-blinges (okei, etter Tokyo), så kan heller vise den da. JEG ELSKER BLING. Det beste er at nesten alle andre synes det er blodharry eller aaaltfor småjentete, så jeg får ha tingene mine i fred, lol ;D

Så har jeg denne søte mobilveska;

..Greia med den er at den er for trang for mobilen min slik den er nå. Den er rett og slett overpynta, haha..  har nå denne med i veska likevel, kjekt å bare putte småmynter oppi o.l.

..Lurer egentlig på når jeg ble så SYKT hekta på rosa, glinsende greier. Alltid vært glad i sånt (unntatt i tr00metalgoth-perioden min), men nå har det tatt helt av. Jeg vil dekorere alt jeg ser. JEG VIL DEKORERE TV’EN MIN FOR SØREN. Stakkars meg når jeg får samboer, eventuelt stakkars samboeren..

2 Responses to “Litt mer bling”

  1. ELSK på Hallo Kitty ❤

  2. WTF så sinnsykt fin kortholder!!

Leave a Reply

