Kan jeg egentlig gå med denne nå?

 

Tatt idag:

..did someone say hair?

Ikke så veldig blond, nei. Kjøpte den toppen den perioden jeg var 110% sikker på at jeg ALDRI skulle farge håret mer, og ALLTID være blond og blablabla. True nature, liksom. Jaja, syns jeg har det topp som rødhåret og ;D egentlig bedre, siden den (/)”#(¤=)”#(¤ etterveksten ikke blir SÅ påfallende i mørkere hår. Det ser bare ut som jeg har et lite skallet parti akkurat i hårskillet LOL.

Er det forresten noen som har et bra webcamera å anbefale? Det jeg har er.. vel, dere ser selv. Det er veldig rare farger (ja, jeg har sjekka innstillingene, jeg er ikke helt brød), og jeg ser enda mer død ut enn jeg gjør i virkeligheten ;( dessuten funker ikke lyden. AJA. Livet er hardt..

One Response to “Kan jeg egentlig gå med denne nå?”

  1. hahah, du kan altid bruke den hjemme da^^ 😉
    tror jeg hadde reagert visst jeg hadde sett deg med den uten og være blond da men =p

Leave a Reply

