Trøtte tider

Okei, jeg er tilbake! Iallefall for nå. Takk for forslag til hva jeg kan skrive om! Greia med “livet mitt” er at det er særdeles ordinært og ikke noe spesielt. Jeg har jo et tema jeg forsåvidt kunne skrevet litt mer om.. Jessda, min vakre “sykdom”, men på den annen side, så orker jeg ikke ha noen whineblogg heller. Meen, jeg skal prøve å bla opp noen interressante temaer iblandt. Har laga meg ei liste som jeg klorer ned mulige-ting-å-skrive-om, så får vi se om jeg klarer å følge den opp!

Iallefall, føler at jeg drukner i skolearbeid nå, selv om det ikke er såå mye. Hadde matteprøve på fredag, tror jeg strøyk med glans der gitt.. Nynorsk skriveøkt idag, der jeg er redd for at jeg bevegde meg litt mye utenfor tema. OH WELL. Historieprøve på Onsdag, engelskinnlevering til Torsdag, og det kommer vel til å gå i ett med prøver og innleveringer fram til Mai og eksamen. Fytti helvete, jeg gleder meg til russetida. Kommer virkelig å ha grunn til å feire!

Alltid like våken, opplagt og engasjert!

Ellers? Tjæ, si det. Gleder meg som bare pokker til Tokyoturen! Merker at det virkelig begynner å nærme seg, er vel 45-46 dager til nå? SPENNENDE! Har bekreftet at jeg har en del penger på konto, må bare sørge for å holde budsjett eller noe så ikke ALT forsvinner. Sitter og sikler meg ihjel på nettsidene til Shibuya109 flere ganger i uka, så dette kan bli moro gitt! Drømte i natt at jeg ikke rakk flyet til Wien fra Gardermoen, begynte å grine og greier, LOL. Føltes skikkelig ekte og, så var såvidt jeg ikke våkna med tårevåt pute, haha. Nei, kommer meg vel alltids på flyet! Selv om det går j*vlig tidlig, 0700.. Ååh, jeg vil bare dra NÅ!

 

Hjertehjertehjertelungenyre

7 Responses to “Trøtte tider”

  1. Kjenner følesen om å ville tra til Tokyo, jeg gleder meg til å dra tilbake i sommer! Kommer til å bli herlig. Reiser du alene eller?

  2. så gøy! nei, vi er 5 jenter 🙂

  3. LOl, jeg har hatt tre reisedrømmer så langt, to av de har involvert at noe går skeis :p

  4. så bra du fortsetter og blogge,
    hadde faktisk savna bloggen din visst ikke :/

    Ja, du kunne jo skrevet om sykdommen i “koder” da, da kan det jo hende at det ikke blir all den oppmerksomheten som dem type bloggene får 😉

Leave a Reply

