Bloggen dør ut

Hey. Denne bloggen er i ferd med å dø ut. Jeg vil egentlig ikke at det skal skje, jeg liker å blogge, jeg bare mangler litt motivasjon og ikke minst MANGLER JEG TING Å SKRIVE OM. Hadde jeg hatt et kult liv, fett. Men livet mitt er desverre ganske vanlig, og inntil det blir vår og lysere og triveligere med motivasjonen, har jeg ikke peiling på i helvete jeg liksom skal skrive om.

Så.
Jeg ber dere, ALLE som leser dette, om det nå er 1 eller 10 personer, er det NOE SOM HELST dere vil jeg skal blogge om? Noen generelle tips? HVA SOM HELST OSIDFJSIODGFJGH.
Takk.

5 Responses to “Bloggen dør ut”

  1. Du, kan jo blogge om klean dine osv..
    kordan du sminke dæ live ditt osv;)

  2. Mote/ klær , kleskolleksjoner og sånt :’D xD

  3. Jeg bryr meg egentlig ikke om hva du blogger om, leser bloggen din uansett, fordi jeg syns du er kul :p
    Men du kan jo blogge om mote/klær, ønskelister, sånne “min mening”-innlegg, hvor kjedelig livet ditt er, syting :p hahaha

  4. lol, må kommer til å trenge bloggen når vi er kommet tilbake fra japan da ;D

  5. Men atte, du trenger jo ikke blogge hver dag heller? 1 gang i uka passer fint såååh! (ref my own)

Leave a Reply

