GIDDER IKKE SOVE

Listepiste! Stjålet fra Monica

1. Fullt navn: Emilie noe funky
2. Alder: 29
3. Fødselsdato: 6 j0ni!
4. Høyde: 164
5. Klesstr: XS/S
6. Skostørrelse: 37-38
7. Øyenfarge: Blågrønne
8. Hårfarge: Rau!
9. Tattoos: 2 stk
10. Piercing: Skal vi se.. 9 eller noe, med de i ørene.

Har du:
1. Fått noen røde prikker på rullebladet ditt? Nei, jeg er en engel
2. Prøvd å rømme hjemmefra? Ja, og jeg skulle ALDRI MER KOMME TILBAKE IGJEN!!!1!! ..kom tilbake to timer senere.
4. Vært forelsket, men ikke innsett det for deg selv før det var “for seint”? Wtf, “for seint”?
5. Drukket deg full før du fylte 13 år? Næh!
6. Kjørt bil i over 160 km i timen? Kjører ikke
7. Fyllekjørt? Nei
8. Fortalt noen om din største hemmelighet? Da hadde det jo ikke vært MIN STØRSTE HEMMELiGHET lenger
9. Dratt på ferie til utlandet før du fylte 18 år, uten voksne? Ja. Sverige. LOL
10. Vært i fengsel? Nei
11. Rotet med en av samme kjønn? Ya
12. Vært så forelsket at du har grått av lykke? Nesten, haha
13. Vært på politistasjonen i et mer alvorlig tilfelle? Jeg skulle lage pass? HEHEHE neiok.
14. I så fall, var du forbryteren da? –
15. Angret på et forhold? Liten vits i å angre vel?
16. Hatt lyst til å gå tilbake i tid? Noen ganger, men foretrekker å se framover!
17. Savnet noen så mye at det har gjort vondt? Jepp
18. Anmeldt noen? Nei
20. Elsket noen? ELZKER MIN FAMILIE OG MINE HOMIES VEL

Hva er:
1. Yndlingssang? Veldig mange! Skifter hele tiden. Men Mazzy Star – Fade into you går jeg ikke lei!
2. Yndlingsøl? Liker ikke søl 😦
3. Det første du blir tiltrukket av ved det motsatte kjønn? Ser jo utseendet først seff. Men det hjelper jo lite hvis vedkommede er helt loff i huet!
4. Din første jobb? BÆRPLUKKER??
5. Jobben du har nå? Suck it, jeg har ikke jobb. -_-
6. Drømmeyrket ditt? Rik
7. Favorittsporten din? Ridning
8. Stilen din er? Teit
9. Det politiske partiet du liker best? Nei
10. Enn det politiske partiet du liker minst? KrF har noen rimelig sære synspunkter..
11. Din største drøm? Bli RIK. Nei, reise jorda rundt? På den annen side, skal jeg det hadde det jo vært rimelig kjekt å faktisk vært rik, lollllll

Svar ærlig:
1. Har du noen gang hatt et seriøst forhold som har vart i over 5 måneder? Ja
2. Rotet med så mange forskjellige på en fest, at uka etter har du så vidt turt å vise deg offentlig? Nei, så ille har det heldigvis ikke vært!
4. Baktalt en av dine nærmeste venner den siste uka? Nei
5. Kjeftet på en venn i fylla med dårlig grunn, men ikke husket det dagen etter? HEHE, jepp
6. Har du hatt sex ute? OH WOULDN’T YOU LIKE TO KNOW?
7. Eller kanskje på ett utested? Eller kanskje det ja
8. Speeda deg? Eh, wtf? Nei
9. Trøstet en full gammel person? Nei
10. Gjemt deg for/stukket av fra politiet? Jo, men ikke av seriøse grunner lol.
11. Har du hatt kjærlighetssorg i over 1 år? Nei
12. Har du vært deprimert i en litt lengre periode? Ja
13. Hatt deg med en som er 10 år eldre enn deg selv? Nei
14. Hvordan føler du deg akkurat nå? Overtrøtt
15. Bruker du minst 1 time foran speilet hver dag før du drar på skole/jobb? Noen ganger, men ikke om vinteren. GIDDER IKKE
16. Vært nesten helt sikker på at du var gravid? Ja
17. Hva/hvem tenker du på akkurat nå? Senga mi

Ønsker du:
1. Å bli nonne? HEHE
2. Å reise til Afrika? Ja!
3. Å bli statsminister? Nei. ORK!
4. Å flytte langt vekk fra der du bor? Det hender 😛
5. Bli idrettsstjerne en vakker dag? JODA. Syns jeg ser det!
6. Å få barn? Om en del år!
7. Å gifte deg? Vet ikke
8. Inngå et partnerskap med ett av samme kjønn? Nei
9. Å bli satanist? JA DET ER MITT HØYESTE ØNSKE
10. Å bli rik? Seff!

Hvem:
1. Er drømmekjæresten? Tror ikke han finnes ennå!
2. Er din første forelskelse? En gutt i klassen på barneskolen, haha
3. Kunne du aldri klart deg uten? Flere!

————-

1. Har du et mellomnavn?
Nei, har to etternavn, bare.

2. Hvilken tid på døgnet liker du best?
Kommer an på

3. Hvor liker du deg best?
Flere steder

4. Hva er det første du gjør når du er alene hjemme?
“Jah..  hva skal jeg gjøre nå, tro?”

5. Hva er du mest redd?
Å bli forlatt

6. Har du opplevd din første ordentlige kjærlighet?
Jau

7. Kom du over den?
Yeah

8. Høyrehendt eller venstrehendt?
Høyre

9. Har du gjort noe bra ut av livet ditt?
HEH. I wish.

10. Hvor mange kjæledyr har du hatt?
Fire hamstere, en katt og en hund

11. Hvor var ditt første kyss?
Lolwtf husker ikke

12. Her var det intet spørsmål.
..Javeel.

13. Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?
Har jo svaaart. Tror jeg? Herregud, jeg blir det bare

14. Er du deg selv mot andre?
Ja, men oppfører meg seff annerledes etter hvem jeg er med! Snakker ikke om det samme med bestemora mi som jeg gjør med vennene mine liksom

15. Hva er det koseligste du vet om?
DET ER SÅ MYE

16. Hva får deg til å sove?
Ganske lite. 😐

17. Sang som får deg til å smile?
Mange!

18. Sang som får deg til å gråte?
Er ikke sånn at jeg bare setter i å hylgrine av en sang, men er noen som jeg ikke liker å høre på fordi jeg har for mange minneeeer. Teit, men sånn erre liss!

19. Hva ville du gjort for søskene dine?
Søsknene mine, ja.

20. Liker du utseendet ditt?
Står ikke akkurat og digger meg selv i speilet

21. Hva har du gjort som du angrer på?
Mye egentlig 😐

22. Hva er din yndlingsdrikk?
Pepsi maaaax, og den vannmelonsmoothien jeg drakk i Thailand var SYKT god. Må lage en sånn.

23. Hvor mange puter har du i senga?
2-3-4!

24. Hva gjør du før du sovner?
Er sur fordi jeg ikke får sove

25. Hvor føler du deg hjemme?
Eh, hjemme?

26. Hva er din største drøm?
GI MEG EN ENVEISBILLETT JORDA RUNDT OG SYKT MYE $$$, SÅ SNAKKES VI SENERE.

27. Er du “på g” med noen akkurat nå?
Nei

28. Hvordan ser rommet ditt ut?
Jeg bor på hybel. Den er liten og koselig med gule vegger!

29. Hvordan er din klesstil?
Harry

30. Hva er dine største interesser?
REISE, klær, sminke, sko, dyr, shopping, hår.. blablabla

31. Hva er typisk din humor?
Interne greier som ingen andre skjønner. DROKJA hehehehhehheehheheeh

32. Hvordan oppfører du deg når du liker noen?
Hemma

33. Hva gjør du når du har kjærlighetssorg?
Griner? Så skjerper jeg meg.

34. Hva er din yndlingsisssmak?
Vanilje

35. Hva er din yndlingslukt?
Nyklipt gress lukter sykt digg

36. Hvor ofte dusjer du?
Hver dag

37. Mange eller få venner?
Mange?

38. Kjenner vennene dine den virkelige deg?
NEI FOR JEG ER FAKE! HAHA

39. Hva er ditt første minne?
Nei, gidd. Aner ikke.

40. Hvordan hilser du på folk?
Sier hei og smiler?

41. Liker du å ta hevn på folk?
Noen ganger.

42. Liker du å gå i bikini/badebukse?
Ja, for det betyr at det er VARMT!

43. Hva er den mest spilte sangen på pc’en din atm?
Bjørn Hellfuck – Krabbeklo LOL

44. Er du ute etter et langvarig forhold eller bare one night stands?
Langvarig forhold i det lange løp!

46. Føler du deg populær?
Nei

48. Hvordan parfyme bruker du?
Kenzo

49. Sist du kysset noen?
Eh. Igår.

50. Liker du oppmerksomhet?
Spørs hvilken

47. Føler du deg som en taper?
KLOKKA ER HALV ETT PÅ DAGEN, JEG HAR ENNÅ IKKE LAGT MEG OG JEG FYLLER UT DENNE GREIA HER. Go figure.

..NEI GODNATT ASS.

2 Responses to “GIDDER IKKE SOVE”

  1. JA! Nyklipt gress ftw!! 😀 xD

Leave a Reply

