Jeg er et svakt menneske

Jeg skulle ikke bruke NOEN SOM HELST penger før Tokyoturen. Jessda.. Storstipendet har gjort sitt inntog på kontoen min, og da går det som det går. Noe må ut igjen. Jeg har ikke bestilt noe dyrt og stort da, men likevel:

Nytt BLINGELINGELING til mobilen. Syns den ser så kjedelig ut nå (til tross for at den er rosa, hva skjer :|), så.. ja. Egentlig sykt unødvendig, siden jeg planlegger å kjøpe nok bling til å blinge hele HYBELEN i Tokyo, men jeg ville liksom pynte den før jeg drar dit. Så fort som mulig egentlig. Jaja, ble ikke verre enn 22 dollar, og NÅ skal jeg ikke kjøpe mer. Lover. Er bare blitt litt avhengig av å ha en utspjåka mobil. Savner gamlemobilen 😦 den ligger vel ennå og råtner et sted på Toten..

One Response to “Jeg er et svakt menneske”

  1. Kjenner igjen den, da 😄 Men 22 dollar var jo ikke mye! Post bilde når du er ferdig 8D

Leave a Reply

