FEM FLOTTE SANGER

Som de fleste andre elsker jeg musikk. Jeg har jævlig variert musikksmak (virkelig, bare hold meg unna black metal og Jenny Jensen), så jeg veksler fra å høre på HYPER TRANCE til å høre på rock og så videre til rolige, avslappende sanger. Yeh. Selvsagt syns jeg også at jeg har verdens feteste musikksmak, så her er noen av mine favorittsanger for tiden!

Razorlight – Golden Touch

Mazzy Star – Fade Into You

Cat Power – Maybe Not

The Roots – The Seed (2.0) ft. Cody Chesnutt

Audioslave – Revelations

One Response to “FEM FLOTTE SANGER”

  1. Så utrolig mye fint du kjøpte i tailand 😀
    Skjønner du vil tilbake, det så digg ut der^^
    Og takk for tips til sanger, *LasteNeeeed*

Leave a Reply

