Emilie på tur

Den 20 Februar drar jeg til Barteby!!

Gleder meg. Har ikke vært der siden i sommer, og da var jeg bare en uke.. gleder meg til byen min, jeg 🙂 Før var jeg der som regel hele sommeren hver sommer, pluss vinterferien, men det er blitt litt mindre med årene etter som folk har flytta vekk og jeg ville være hjemme når de var hjemme osv. Men jeg elsker fortsatt Trondheim. Er så fint der, i motsetning til f.eks Oslo.. dæven, den byen er egentlig bra støgg. Hehe. Håper ingen blir fornærmet nå 8D mulig jeg er litt “uten stemmerett” i tillegg, siden jeg tross alt har trønderblod i årene selv, har nesten hele slekta der og er godt kjent etter uttalige turer. Er jo mulig jeg hadde følt det på samme måten med Oslo, men.. tviler, lol.

ELZK

I tillegg bor min bezzzzztekompis of all times der nå, nemlig Morten! Gleder meg sinnsykt til å treffe ham igjen, og vi to skal nok få gjort litt sprell sammen. Radarparet! “DROKJA!” sier jeg bare. Herregud.

ELZK ennå en gang!

Leave a Reply

