Jag hatar söndagar

SØNDAG. Liker ikke søndager. Noen ganger føles til og med søndag verre enn mandagsmorgen, bare fordi man går rundt hele dagen og gruer seg til alarmen slås på 0700 dagen etter. I morgen venter 8 timer skole, OH JOY! Hørte jeg skolelei? Er ufattelig glad det bare er 5 måneder igjen lol. Det som er teit, er at når vi er ferdig med russetiden og eksamen er det så og si ikke vits for oss å være på skolen i det hele tatt framover (unntatt når vi trekkes opp til muntlig eksamen) men “”””””MYNDIGHETENE””””””” har visst bestemt at vi MÅ VÆRE PÅ SKOLEN HVER JÆVLA DAG. Hva byr du meg? Hva skal vi gjøre, se ut hele bibliotekets filmsamling? Når man er ferdige med pensum er det ikke så jævlig mye fornuftig igjen å gjøre, smartinger. Æsj.

SYT OG KLAG GOD DAG.

Vært på Sortland hele helga faktisk! Første hele helga mi siden jeg flytta hit i AUGUST, haha. Var ute både igår og på fredag. Fønføn! Litt drama, men heldigivis ikke noe jeg var involvert i. Best å være passiv noen ganger. Hater egentlig drama. Resten av dagen i dag skal jeg KUN ta det med ro, er litt kake i hodet.. ikke minst fordi jeg våkna klokka åtte i dag morges, siden halv elleve. Jeg våkner alltid så jævlig tidlig når jeg har vært ute.

TID FOR DAGENS CAMWHORING. Eller, fra i går da. Ikke pokker om dere får se bilder av meg fra idag, haha.

SUR.NO?
Neida. Egentlig er jeg så blid så!

Forresten. Vil dere se verdens mest mislykka helfigur-bilde? Tenkte jeg skulle ta bilde av meg i jumpsuiten som jeg hadde på meg i går, men jeg har ikke akkurat erfaring i å ta helfigur-bilder av meg selv.. Tror faktisk ikke jeg har gjort det noen sinne. Jeg skulle absolutt prøve, så jeg satte på selvutløser, stilte meg opp og posa, og.. jada, det gikk jo som det måtte, det.

Ser jo nesten old school ut, LOL.

Nesten så jeg søker meg inn på Norsk Fotofagskole! Neida, men iallefall, der har dere jumpsuiten. ELSKER DEN. Liker at den er baggy. Forresten så ser dere hårfargen min mye bedre her! Jeg sa jo det var RØDT. ;D

Leave a Reply

