Jeg shoppet jo faktisk i Thailand..

Tre uker siden vi kom hjem, og jeg har ennå ikke vist fram hva jeg faktisk kjøpte der nede! Dette ligner ikke meg.. nå sitter jeg på hybelen, litt bakfull og venter på at det skal bli kveld og fest igjen, så nå har jeg endelig tatt meg tid til å laste over bildene! De som ikke interresserer seg det pøkk over andres shoppingvaner, burde nok slutte å lese RIGHT NOW. Hehe. Off we go..

Blå finkjole, som ser veldig merkelig ut her. Den er egentlig kjempefin! Og mye mer knallblå.

Blå "off the shoulder"-genser. Dritdigg å ha på!

..begynner dere å fatte at jeg liker blått nå? 8D Blå kort sebrastripete kjole. Elsker den! Kosta 40kr eller noe, haha..

Dongerisnekkershorts, noe jeg har lett etter i et århundre! Hvem skulle trodd at jeg skulle finne en på et nattmarkedd 234234 mil hjemmefra, lol.

Jumpsuit i dongeristoff. Kjempesøt!! Og veldig bra til norsk klima ja, jeg vet..

Ed Hardy-jakke. Vet at mange syns Ed Hardy er dritharry, og jeg syns faktisk det er litt harry selv, tror det er derfor jeg liker det. ;D God og varm!

ENDA EN. ER JEG HARRY NOK NU???

Svart partykjole! Denne fikk jeg på julaften av mamma 🙂 skal brukes snarest!

Sandaler med nagler! Tråla rundt i hele jævla Bangkok etter sandaler, og fant ingen "perfekte", men disse var ganske fine da, lol. Fornøyd!

JEG ELSKER DISSE SKOENE. Enough said. Det var seriøst kjærlighet ved første blikk!

Grå off the shoulder-genser i pusestoff!

Grått "snekkerskjørt", syns det var søtt! Fulgte med en hvit bluse også, men den var full av elefantsikkel da jeg tok dette bildet LOL. Så den ble ikke med.

Måtte jo seff innom Hard Rock Cafe og skaffe bevis.

Hvit off the shoulder-genser.. tror jeg begynner å få en ting for sånne gensere :s :s :s funker dårlig i kulda, men den var så fiin.

Hvit superbaggy capslue! Også en ting jeg har sett lenge etter, og denne fant jeg også på nattmarked. Markeder er undervurderte!

Hårstæsj! Hårspenne med hårnett (kjøpte 2), to hårklyper og hårbånd. Og et par armband jeg kjøpte da vi besøkte et gammelt slott 🙂

JUICYYYY. Love, love, love.

Kenzo-parfyme! Okei, denne kjøpte jeg på taxfreen på vei til Thailand. 8D Den lukter utrolig goodt.

Kimono-morgenkåpe. Julegave fra papsen ;D

LINSERRRRRRR. De er grønne.

BLING ER TINGEN, SKULLE HATT DET I SPRINGEN. De solgte bling overalt der!! Angrer egentlig på at jeg ikke kjøpte mer, men men!

Løsnegler. 17kr per sett eller noe? Haha. Og det er god kvalitet!

Jeg som ifjor hatet paljetter. JEG ER BLITT PÅVIRKET. JEG ER IKKE SELVSTENDIG LENGER. Fuck it, jeg elsker paljetter!!

Oog enda mer! Og hurra for random tekst på klesplagg, haha.

VERDENS FETESTE LUE. EVER.

Skotskrutete miniskjørt! ;D

Cardiganjakke. Utrolig søt!

Randomness. Notisblokk, penner og lommebok! Det var en butikk der som solgte ALT MULIG av slike småting. Gikk meg nesten vill!

Jess, dere ser vel hva som står. ;D

Hårbøyler. Mikke sitt hode på den ene :'D

Disse ja! Fant de på en liiten skobutikk på gigasenteret MBK. Jeg var egentlig ute etter svarte støvletter, men de hadde bare disse brune i min størrelse, så vi gikk videre.. Men jeg klarte ikke slutte å tenke på de jævla støvlettene. Senteret var STORT, så jeg trodde jo aldri vi skulle finne igjen riktig butikk, men det gjorde vi faktisk! Da løp jeg inn og snappet til meg den brune versjonen likevel, og angrer ikke. ;D

Svart baggy genser, kan egentlig brukes som kjole! Og det er kameraet som er skittent, altså 8D

Det var iallefall det jeg har kjøpt som jeg har bilde av! Ble noen småting til og.. Ed Hardy-caps, litt hårstæsj, et miniskjørt til, ENDA en blå kjole.. Jessda, jeg fikk shoppa fra meg! Får egentlig dårlig samvittighet bare med tanken på at jeg skal til Tokyo om 69 dager (her holder vi kontroll på nedtellingen, ja) og.. vel, garantert kommer til å shoppe der og. Hvem pokker drar til Tokyo uten å shoppe, liksom. Så jeg tror det seriøst er på tide å renske ut av klesskapet mitt, og gi bort og eventuelt selge noen plagg. Oh well.. Tar det senere! Er iallefall veldig fornøyd med alt jeg fikk tak i der nede! Nesten så jeg anbefaler alle å drite i å shoppe i Norge, heller bruke pengene på flybillett dit og shoppe seg ihjel der istedenfor, haha. JEG VIL TILBAKE!

4 Responses to “Jeg shoppet jo faktisk i Thailand..”

  1. amagad så mye fint! *sikl* Tror nok du får kjøpt enda mer bling i tokyo, de har jo et eget lite DIY-distrikt med stoff- og decobutikker 😀 Men åh, nydelig ting, og elsk på lua!

  2. Tusen takk! Ja, jeg har planlagt å kjøpe nok bling i Tokyo til å blinge ca alt jeg har! 😀

    hihi, digger også lua!!

  3. Skoa du kjøpte var nydelige! 😀

  4. omg, saa sykt mye hotte ting du har kjopt!! blir missunnelig!! haha

Leave a Reply

