Treigruss

Nå er ENDELIG årets russeutstyr bestilt. Lovlig treg i år, ja.. Det skjedde noe kødd med ordrene (go me), men nå skal alt være i orden, så nå er det bare å sette seg på ræva og vente til Mai! Sjukt at det bare er noen måneder til før alt braker løs på nytt, syns fremdeles ikke det er lenge siden fjorårets russetid, lol. Men i år kan jeg feire FOR REAL, for etter i år er jeg faktisk HELT ferdig med videregående!!!

Russebukse, russelue, hettejakke og “EMILIE” i gullbokstaver.

I tillegg til greiene på bildet, har jeg tatt HELT AV og bestilt så mye som et sett strykemerker og “harry-russ” i gullstrykemerke. Oh yeah! Leser jo hvert år om folk som bruker opptil 10000 og enda mer på russeutstyr, og jeg skjønner virkelig ikke greia. Kult å ha en genser og litt jall, men det er jo ikke mengden av klær og ting klint ut med “RUSS 2010 LOLOLOLOL” som avgjør hvor morsomt man har det! Skal bestille hibiscus-strykemerkene fra russeservice (blomstene som jeg hadde på den forrige buksa og, de var så fine!), og tekstiltusjer og fløyte skaffer jeg for 10kr på Europris eller noe, så det så.

I tillegg har jeg sefffff bestilt russekort. Kjører liksågodt rosa i år og, jeg!

I fjor hadde jeg jo 500 svarte OG 500 rosa, men i år sløyfer jeg 500 røde kort. Nok med rosa. Jeg har HAUGEVIS igjen av fjorårets, til tross for at jeg syns jeg omtrent ble robba hver dag. Fremtidige russ; 500 kort holder lenge her oppe!!

Leave a Reply

