The greatest gift

I julegave fra mamma fikk jeg en eske. HM, hva er dette for noe??

DIOR? STÅR DET DIOR? Vekk med esken, og der er.. en annen eske.

Jeg tror jeg vet hva det kan være.

DET ER DET!

Mine utrolig fete, nye solbriller! Jeg ble ganske paff da jeg så hva det var. DIORSOLBRILLER, og da snakker vi ikke “Dior” kjøpt for 100 kroner i en eller annen harry gatebod. Vi snakker EKTE Dior. Noe jeg har ønska meg i flere år. Jeg aner ikke hvorfor jeg har vært så besatt av akkurat Dior, men det har jeg iallefall. Jeg elsker dem allerede. Se da, de er til og med ROSA. Rosa Diorsolbriller. ER JEG KUL ELLER ER JEG KUL?

Jeg elsker seriøst mamma.

Leave a Reply

