Tokyo, baby!

Nyttårsforsett 1:
BLOGGE MER.

HEHE
HE
..he.

Ja. Nytt år, nye muligheter, kanskje? Jeg er faktisk sugen på å begynne å blogge fast igjen, så jeg tror jeg skal prøve. Skal prøve å få til hyppigere, kortere innlegg istedenfor BAM sinnsyktlangteitoppdatering. NEMLICH.

Det første jeg kan fortelle er at det nå er 100 prosent sikkert at det blir Tokyotur på meg! Vi er 5 jenter som drar, og turen har vært planlagt en stund nå, men jeg torte ikke begynne å glede meg helt på ordentlig før jeg faktisk bestilte billetter, og i går gjorde jeg det. Drar avgårde den 26 mars, og tilbake den 4 april. Altså 8 hele døgn i storbyen! Gleder meg noe helt sinnsykt, selv om det på en måte ikke har gått opp for meg at vi virkelig skal dra LOL. Jeg har hatt lyst til å dra til Japan/Tokyo helt siden jeg var 8 år og oppdaga Pokemon, og nå, 12 år etter, blir det altså virkelighet. DETTE BLIR KULT!

Altså, er det rart jeg gleder meg? Tiden kan ikke gå fort nok! 75 dager igjen til takeoff!

One Response to “Tokyo, baby!”

  1. Fuck shiiiieeet, jeg gleder meg! *does a happy dance* 😀 😀

Leave a Reply

