A Hairytale

For de som eventuelt ikke har fått det med seg, så er jeg altså ikke blond lenger. YA RLY. Jeg, Emilie, som er naturlig blond.. Jeg, Emilie, som har  vært blond helt siden jeg sluttet med hårfarging som hobby (midten av 2007). JEG, EMILIE, SOM SVERGET AT JEG SKULLE VÆRE BLOND TIL MIN DØD.
Jeg har syndet.

Rundt november fikk jeg det nemlig plutselig for meg at jeg ville ha forandringer. Jeg trengte noe nytt, jeg var faktisk LEI av å være lys. Trodde egentlig aldri det skulle skje, men det skjedde allikevel. Oftere og oftere ble jeg sittende og irritere meg over ettervekst og håret generelt.

Jeg bestemte meg for å vente en stund i tilfelle det  bare var en fase, men i begynnelsen av Desember fikk jeg mamma til å  bestille meg frisørtime hjemme på Andenes, et par dager etter vi ville være hjemme fra Thailand. Dagene før jeg skulle til frisøren vegra jeg meg litt, så meg i speilet og tenkte SKAL JEG VIRKELIG GJØRE DETTE??? 😦 JEG ER JO BLOND FOR LIFE. Det har jeg alltid sagt. BUT I DID. Jeg gikk til frisøren, satt 5 timer i stolen og  kom ut derfra med skinnende, mørkeRØDT hår.

Det verste er at jeg liker det. O_O Skikkelig, skikkelig godt. Jeg elsker hårfargen, og føler meg ny på mange måter! Noe som var meningen da lol. Vi får vel alle slike  innfall iblandt, og selv om jeg fandern ikke veit helt hva jeg driver med noen ganger, så gjør det jo ikke noe så lenge jeg liker det. Det ser ut som noen har dødd hver gang jeg dusjer, and I love it!

Forandring fryder?

Mind you, webkameraet mitt suger i å vise farger. For å gi dere et mer ekte bilde av hvordan sveisen min er nå, bare ta en titt på dette aldeles nydelige (yes) bildet av meg fra nyttårsaften:

Bland det bildet med webkamera-bildet, og du har fargen min in real life. Tror jeg, da. ÆSJ SAMME KAN DET VÆRE. Rødt er det iallefall uansett!

Leave a Reply

