Vårens timeplan er her!

Heisann. En stund siden sist igjen nå, men regner med dere har klart dere helt fint uten mine fantastisk interressante blogginnlegg. 😉
Har hatt litt annet å gjøre den siste tiden, men nå er jeg vel up and going igjen! Reiser jo i tillegg til Thailand om tre (herregud, ja, TRE) dager, så regner med jeg kommer til å ha litt av hvert å blogge om derfra. Ikke at jeg kommer til å prioritere å sitte på PC’en så veldig mye,  men når jeg oppdaterer, kommer det forhåpentligvis å være spennende innlegg med haugevis av fine bilder! Æ GLÆR MÆ!

ANyway, idag fikk vi vite får nye timeplan for resten av skoleåret (begynner etter jul) min ble sånn:

Helt grei, mandagene er jævlige. Fire timer norsk, og to timer matte! Jada, for det er litt ombytting med fag til våren. Jeg hadde 6t/uka med historie og markedsføring, og 4t/uka med matte og engelsk, dette er bytta om nå. 6 timer engelsk er bare kult, da vi til våren i tillegg får en engelsk faglærer. Håper på å bli bedre muntlig da! Synes jeg har helt rævva uttale, haha.. men med engelsk lærer er man jo pent nødt til å snakke engelsk.  6 timer matte per uke er jeg derimot ikke like glad for.. gruer meg som pokker til eventuell eksamen, og lurer på om jeg ikke bilr nødt til å finne opp en måte å få smuglet pappa inn som hjelpemiddel LOL. Ja, for min kjære far prøver så godt han kan å hjelpe meg med matten, men jeg er neppe den letteste eleven der jeg sitter som et spørsmålstegn og må ha alt inn med teskje minst hundre ganger. Han prøver iallefall, og takknemlig er jeg for det, hvis ikke  hadde jeg neppe klart å redde en ståkarakter i faget Praktisk Matematikk. -_-

Anyway, nok skolepjatt! Var ute helga som var, og hadde det kjempemoro. Det gikk noe opp for meg i helga, hva det var, trenger jeg ikke utdype (uuh, hemmelighetsfull), men det var absolutt positivt! Tror ting bedrer seg. Og det er fint! Nå ser jeg bare framover til ting som skjer de neste ukene. Det er litt teit, jeg går egentlig bare og venter på en breakdown, men satser på at den aldri kommer 😉  Kjenner jeg gleder meg utrolig mye til ferie, og ikke minst til å komme hjem igjen og ha det gøy med venner! Særlig mye gleder jeg meg til mine tre beste kommer hjem, da de til vanlig bor sånn.. 100-150 mil unna meg. Det kommer til å bli herlig 🙂 Dumt at man ikke kan se hverandre i hverdagen, men jeg er kjempeglad for at de har det fint der de er, og det er jo det som er med så gode venner; man vet man har dem, uansett. Real friendship is not about being inseparable, it’s about being separated and nothing changes!

❤ Love you, guys!

Leave a Reply

