Puffy hair

Litt puffy..

Jeg elsker at håret ser photoshoppet ut ❤

..og litt mere, etter litt ekstra tupering!

Her kunne jeg naturligvis hoppet fram og brølt “HAHA JEG BARE LURTE DERE, JEG BARE HOLDER OPP HÅRET”, men jeg gjør faktisk ikke det. Skulle bare pose litt lzm. Nei dere, hemmeligheten er denne her:

BUMPIT! Fåes billig (9.99 for 4 forskjellige) på bumpits.com. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det var såå AMAZINGLY EASY!! som det reklameres med på siden, jeg knota ganske mye først, men det går seg til etterhvert. Trikset for min del var bare å få nok hår til at det dekka hele geia, så ikke en bue med pigger lyser frem under håret. Den over her er liten størrelse, fikk i tillegg med to mini-bumpits, en til som er litt større, og en som er ca dobbelt så stor. Men den tror jeg jeg sparer til nyttårsaften eller noe, og da må jeg nok få hjelp til å få den i ordentlig. Jeg som har gått frisørlinja og alt 😦 oh well, tror de fleste har erfart at det kan være nokså vanskelig å fikse seg selv i bakhodet.

Var det forresten noen som la merke til noe annet, ikke fullt så positivt på bildene?

JADA. Jeg vet. Det ser helt forjævlig ut. Syns jeg får mørkere og mørkere ettervekst for hver gang jeg farger håret. Sist gang var i begynnelsen av August! Håret mitt skal imidlertid få hvilepause fram til i romjula, tenkte å fikse meg frisørtime da. Må jo være snasen til nyttår! Eh. Og det store sjokket er at jeg har tenkt å farge håret i en annen farge enn blond. Jeg har vært blond siden April 2007, alt fra superplatina til den mixede fargen jeg har nå. Før hadde jeg omtrent som hobby å farge håret, og jeg har fått mer og mer lyst på en drastisk forandring i det siste. Men hvilken farge skal jeg ha?

Kanskje

SVART

Nei, jeg bare kødder. Aldri om jeg skal ha svart hår. Nei, fargen jeg tenker på er faktisk rød. Ikke jordbærrød, men heller ikke kjedelig rødbrun. Mer mørkerødt. Har hatt det før, og digga det da, så.. vi får se?

Leave a Reply

