Norsktentamen, og snart drar vi!

Mornings! Eller, det er vel formiddag nå. Her oppe ser man liksom ikke så godt forskjell nå i mørketida. Man står opp – det er mørkt. Man tilbringer dagen på skolebenken de få timene det er noe som kan kalles dagslys, så drar man hjem – og da er det allerede godt i gang med å mørkne! Sweet.

Dette er det meste med dagslys vi får nå om dagene. Har allerede begynt å mørkne, og om noen uker vil det omtrent være natt på denne tiden. Legg forresten merke til null snø. Jepp, jeg bor nord i Nordland, vi er i slutten av November, og det er NULL SNØ. Setter en demper på julestemningen, noe som på en måte er bra siden jeg likevel skal bort halve Desember. Men likevel, får jo med meg dagene fram til 11 Desember samt romjula fra 3 juledag. Vi får se om det kommer! Var masse snø i Oktober, da holdt jeg på å dø av julestemning..

I dag hadde vi norsk heldagsprøve, troor det gikk greit. Temaet var språk, og oppgaven jeg valgte var ”skriv en novelle om ikke å finne de riktige ordene” eller noe sånt. Hehe. Greide å flette inn mye rart i den historien, hovedtemaet var spiseforstyrrelser. Nå lurer du kanskje på hvordan spiseforstyrrelser henger sammen med ikke å finne ord, og det må du gjerne lure på.. stussa litt på den selv, men tror jeg fiksa det ålreit. Tenkte på om jeg skulle legge den ut her, men vet ikke helt. Tror ikke det er så mange som er interessert i å lese en norsktentamen 😉 var ferdig tidlig, rundt halv elleve, og da hadde jeg gått over oppgaven flere ganger, rettet opp alle skrivefeil etc. Har den egenskapen at når jeg først konsentrerer meg og setter meg ned for å skrive, går det som regel veldig raskt. Oh well, sånn er det å være smart! Neida, hehe. (er det bare meg, eller bruker jeg ”hehe” veldig mye?) de aller fleste andre var nok også ferdig tidlig, for da nettet åpnet for levering klokka 1200, leverte ca alle. Fra 1030 til 1200 satt jeg og drømte meg bort i Apollos’ reisekatalog som tilfeldigvis lå i klasserommet. Det er jo Apollo vi skal dra med til Thailand, og jeg fikk helt sug i magen. GLEDER MEG. 16 days..

Det ser sykt digg ut, ikke sant?

JEG HAR REISEFEBER OK

One Response to “Norsktentamen, og snart drar vi!”

  1. Du får kose deg MASSE!

Leave a Reply

