It’s back..

Munnsår. Hater det. Får det en gang i blandt, ikke så veldig ofte, men oftere nå på høsten og vinteren. Oh yeah, sykt lekkert å se ut som man har skjært seg selv med kniv i munnviken. Har heldigvis spesialsalve som jeg pleier å smøre på, som demper utbruddene litt.

Delicious

..Det er heldigvis lite ennå, så nå peiser jeg på med salve og håper det holder seg lite. Nei, nå skal jeg slutte å snakke om munnsår, sykt ekkelt LOL. Har generelt mer problemer med leppene nå til dags. Jeg er neppe den eneste som irriterer meg over sykt tørre lepper om vinteren? Jeg har prøvd det meste av lypsyler og salver, og den som funker best på meg er Jason Bee Lip Care:

Tror de er å få tak i på de fleste helsekostbutikker, de har dem iallefall her oppe, og helsekosten her er bitteliten! Iallefall, den funker fett på meg, og beskytter ganske bra. I tillegg er den gull verd på flyturer! (Leppene mine hater flyluft). Den er i tillegg ikke testet på dyr!

Leave a Reply

