Nord-norske vintre suger.

 

Dagens vær. Det står kanskje 4 grader, men det kjennes som -14. Vi i Nord-Norge er jo så heldige å være velsignet med en deilig-bris fra havet ca hver.jævla.dag. Tilogmed om sommeren. Jeg burde bli talsmann for Vesterålen, tipper at dere bare får SÅ lyst til å flytte hit nå? Anyway, det er ikke noe gøy å  stå opp om morgenene nå. Varmen på hybelen har den uvanen med å skru seg ned om natta, så det er -alltid- kjølig når jeg våkner, og det frister ALDRI å forlate dyna. I tillegg har vi jo mørketid her oppe, så man veit liksom aldri om det er mørkt ute fordi det er tidlig, eller fordi det er altfor sent LOL.

Er kun 18 dager til takeoff til Thailand, og jeg kan ikke si jeg gruer meg noe særlig når jeg sjekker været der nede:

Love it!

Leave a Reply

