I love’em shoes

Som enhver jente med respekt for seg selv her i verden, har jeg en veldig soft spot for SKO. Å valse inn i en skobutikk eller surfe på nettet etter nyheter slutter aldri å være gøy, og jeg har som regel konstant to eller flere par sko jeg har veldig lyst på. Man skulle kanskje ikke tro det når man ser meg nå om vinteren, daffende avgårde i UGGs, men jeg elsker virkelig fine sko. Noen par blir jeg nesten forelsket i.  Via Polyvore har jeg plukket ut noen favoritter:

JEG VIL HA NÅÅ. Drit i at flere av parene er fra kjente merker og koster to eller tre måneders stipend. Jeg gleder meg til jeg skal til Thailand (hjelp, 19 dager til!) og har store planer om å kjøpe meg minst to par nye sko. Men, man skal jo alltid hjem igjen også.. hadde det ikke vært for at jeg ikke vil betale tusener i overvekt, hadde jeg sikkert kjøpt tyve par nye sko. Særlig hvis det er så billig der nede som alle maser om hele tiden. I’ll just have to find out myself..

Leave a Reply

