Mobilen min

Tenkte jeg skulle skrive litt om mobiltelefonen min! Det er en Sony Ericsson T707, som jeg hittil er veldig fornøyd med. Særlig designet – den er nemlig rosa!

Liker bare ting når de er rosa..

Den er enda mer rosa i virkeligheten. Jeg er veldig opptatt av design, så at en mobil ser stilig ut er like viktig, eller viktigere for meg, enn det tekniske. Jeg skal jo igrunnen bare bruke den til å ringe og sende meldinger med uansett. Men litt er det jo greit at mobilen kan, og i denne telefonen har jeg blant annet dette:

-3.2 mpx kamera (min forrige mobil hadde 1.8 eller noe sånt, så det er merkbar forskjell)
-Rask tilgang til internett, lett å bruke og fint til å laste ned bakgrunnsbilder, sjekke Facebook (haha..) o.l
-Videoopptak
-Bevegelseskontroll: jeg kan dra hånda over mobilen hvis den ringer, så blir den lydløs
-Kule lyseffekter når det ringer. 8D
-FM-radio
-Muligheter for blogging
-Videosamtaler
-Musikkspiller
-Rask tilgang til Youtube
-Spill (Bubble Town, som jeg er hekta på, og et fotballspill av alle ting, hoho)
-Bilderedigering

Innvendig ser den sånn ut:

Tilogmed knappene er rosa! Og matchende bakgrunn ofcourse

Som bakgrunn har jeg dette:

Bjefferen min! Tatt og redigert med mobilen, of course.

Ringetone: The Caesars – Jerk it out
Meldingslyd: Lydløs, som regel, jeg har det med å nesten dø av hjerteinfarkt av meldingslyder LOL.

Jeg har tenkt på å blinge mobilen min, men pga overflaten er så rosa og shiny vet jeg ikke helt om jeg vil. Vi får se! Har iallefall tenkt å blinge baksiden, den er bare helt vanlig. Regner med at de selger bling i Thailand, og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å klare å la være å blinge iallefall litt. Jeg elsker å gjøre dubedittene mine personlige!

Jeg bestilte telefonen min på komplett.no, og betalte 1.689 NOK for den, pluss 150 kr for USB-kabel så jeg kan overføre bilder og musikk mellom mobil og PC.

Såklart, for de som er veldig opptatt av at mobilen skal være helt outstandig teknisk sett, er kanskje ikke dette telefonen å ha, men for de som bare vil ha en kul utseende mobil som kan gjøre alt det grunnleggende en mobil i våre dager bør kunne gjøre, så har jeg ingen problemer med å anbefale denne. Jeg er iallefall kjempefornøyd, og denne skal passes på som gull så ikke den og havner i ei grøft på Toten.
Mobilen finnes også i fargene svart og blå.

Leave a Reply

